Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty

Przykład: Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zanim złożysz reklamację lub chęć zwrotu zakupionych produktów najpierw skontaktuj się mailowo perycut-promeco@wp.pl lub telefonicznie +48 504 956 987 Postaramy się rozwiązać wszelkie problemy na płaszczyźnie porozumienia.

2. Formularz zwrotu/reklamacji Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

3. Odesłanie produktu Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu na podany adres przez Sprzedającego: Biuro Wysyłkowe, ul.Jeża 9, 05-807 Podkowa Leśna

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: Produkty nie mogą być uszkodzone, nie mogą nosić śladów otwierania.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl